REKLAMACIJA / JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA / POVRAT
BOSNA I HERCEGOVINA
Reklamacija
Ako je kupac dobio proizvod koji ima oštećenja koja nisu nastala u transportu, kupac je dužan navedeno prijaviti putem reklamacije odmah, a najkasnije u roku od 14 dana. U tom slučaju, kupac nam vraća oštećen proizvod na naš trošak (uslugom EuroExpress), a mi se obvezujemo isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od 14 dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
Ako je kupac dobio neispravan proizvod, na primjer ima neispravan atomizer, curi tekućina, napuknuto staklo bočice i sl., kupac je dužan navedeno prijaviti putem reklamacije odmah, a najkasnije u roku od 14 dana. U tom slučaju, kupac nam vraća oštećen proizvod na naš trošak (uslugom EuroExpress), a mi se obvezujemo isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od 14 dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
Ako je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te kupac nije dobio naručeni proizvod već neki drugi ili je isporučen proizvod koji nije naručen, kupac je dužan navedeno prijaviti putem reklamacije odmah, a najkasnije u roku od 14 dana. U tom slučaju, kupac nam vraća predmetni proizvod na naš trošak (uslugom EuroExpress), a mi se obvezujemo isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od 14 dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
Pravo na jednostrani raskid ugovora
Potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača roba predana u posjed. Da bi mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, potrošač nas mora obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to putem nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor – elektroničkom poštom (u kojoj su navedeni ime i prezime, adresa, broj telefona, adresa elektroničke pošte, datum primitka robe, te broj narudžbe koju potrošač raskida, kao i naznaku da je riječ o korištenju Prava na jednostrani raskid Ugovora i opis što želite, kao i IBAN).
U slučaju jednostranog raskida ugovora potrošač snosi izravne troškove povrata robe i dužan je vratiti robu neoštećenu, bez nepotrebnog odgađanja, putem EuroExpress, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada nam je uputio odluku o jednostranom raskidu ugovora. Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu na vrijeme ako nam je prije isteka gore navedenog roka poslao robu.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Mi ćemo bez odgađanja, a najduže u roku od 14 dana od dana zaprimanja obavijesti potrošača o jednostranom raskidu ugovora, vratiti potrošaču što je platio, ali ne prije nego što joj roba bude vraćena. Povrat novca bit će vraćen bankarskom doznakom.
U slučaju da je roba koju potrošač vraća oštećena i nije za daljnju prodaju nismo u obvezi prihvatiti povrat takve robe.
U slučaju da je robi rukovanjem potrošača umanjena vrijednost, imamo pravo na razmjerno umanjenje iznosa koji vraćamo potrošaču.
Podatke koje nam šaljete:
- Ime i prezime (kupca)
- Adresa isporuke (ulica i kućni broj, poštanski broj, grad)
- Kontakt telefon
- Kontakt email
- Datum primitka robe
- Broj narudžbe
- Postupak (označiti samo jedno):
- Reklamacija
- Pravo na jednostrani raskid ugovora
- IBAN (broj računa u banci)
- Napomena (opis što želite)
Gornje podatke molimo dostaviti u za to predviđenom roku na email info@nicoleparfemi.ba
Ako imate pitanja slobodno nas kontaktirajte kontakt
Robu ne šaljite uz plaćanje pouzećem – takav paket neće biti prihvaćen.
Robu spakirati u zaštitnu kutiju kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.